Ducato Furgone
Među najnižim troškovima uporabe u svojoj kategoriji
Najveći izazov svakog posla leži u rezanju troškova, maksimaliziranju rezultata i neugrožavanju kvalitete. Zbog toga, novi Ducato je projektiran da zajamči fleksibilnost, visoku nosivost i maksimalnu učinkovitost.
Isplativiji, više ekološki prihvatljivi i s boljim performansama
Ducato je dostupan sa 4 Euro 5+ motora i izvedbama sa snagom od 115, 130, 150 i 180 KS, kako bi uvijek bili sigurni u performanse koje najbolje odgovaraju vašim transportnim potrebama.
MultiJet II
Ovo je nova generacija MultiJet motora: inovativni sustav dovoda goriva s bržim ubrizgavačima, sposobnima za višestruka ubrizgavanja u nizu – do 8 po ciklusu – optimizirajući izgaranje za
Ovi motori su također lakši, s optimiziranim kapacitetom, zahvaljujući:
Dostupni u izvedbama sa snagom od 115, 130 i 150 KS.
Najviše ekonomična i ekološka opcija: savršen za transport lake i teže robe, za srednje gradske i izvangradske vožnje.
Zapremina: 1956 ccm
Maks. snaga: 115 KS/85 kW pri 3700 okr.
Maks. okretni moment: 280 Nm pri 1500 okr.
– Elektronički kontrolirano Common Rail MultiJet II direktno ubrizgavanje goriva s turbo punjačem i međuhladnjakom.
– Klipovi s kanalom za hlađenje za više vrijednosti okretnog momenta.
– Lagan i ekonomičan: samo 180 kg, za zajamčeno nižu potrošnju goriva i veći kapacitet.
– 5-stupanjski ručni mjenjač.
– Intervali redovitog održavanja od 48.000 km.
Maks. brzina: 140-150 km/h (ovisno o modelu i izvedbi)
NEDC potrošnja: 6.3 -6.8 l/km (ovisno o modelu i izvedbi)
CO2 emisije: 165 – 179 g/km (ovisno o modelu i izvedbi)
Fleksibilnost, lakoća vožnje i optimalno ubrzanje, čak i pri težem opterećenju: idealni motor za miješanu uporabu u svim uvjetima.
Zapremina: 2287 ccm
Maks. snaga: 130 KS/96 kW pri 3600 okr.
Maks. okretni moment: 320 Nm pri 1800 okr.
– Elektronički kontrolirano Common Rail MultiJet II direktno ubrizgavanje goriva s turbo punjačem i međuhladnjakom.
– Klipovi s kanalom za hlađenje za više vrijednosti okretnog momenta.
– Na zahtjev dostupan sa Start&Stop sustavom.
– Niži troškovi uporabe, izvrsne performanse i produktivnost
– Niske emisije: sustav s EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom i DC motorom za djelomično kruženje ispušnih plinova.
– 6-stupanjski ručni mjenjač.
Također dostupan s Comfort-Matic robotiziranim mjenjačem
– Intervali redovitog održavanja od 48.000 km.
Maks. brzina: 145-155 km/h (ovisno o modelu i izvedbi)
NEDC potrošnja: 5.8 – 7.1 l/100km (ovisno o modelu i izvedbi)
CO2 emisije: 153-186 g/km (ovisno o modelu i izvedbi)
Više snage i okretnog momenta za trenutni odziv i iznenađujuće performanse, nudi optimalnu ravnotežu snage i potrošnje goriva, zajedno sa smanjenim emisijama.
Zapremina: 2287 ccm
Maks. snaga: 148 KS/109 kW pri 3600 okr.
Maks. okretni moment: 350 Nm pri 1500 okr.
– Elektronički kontrolirano Common Rail MultiJet II direktno ubrizgavanje s turbo punjačem promjenjive geometrije i međuhladnjakom.
– Klipovi s kanalom za hlađenje za više vrijednosti okretnog momenta.
– Na zahtjev dostupan sa Start&Stop sustavom.
– Niske emisije: sustav s EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom i DC motorom za djelomično kruženje ispušnih plinova
– 6-stupanjski ručni mjenjač. Također dostupan s Comfort-Matic robotiziranim mjenjačem.
– Intervali redovitog održavanja od 48.000 km.
Maks. brzina: 152-162 km/h (ovisno o modelu i izvedbi)
NEDC potrošnja: 6.2 – 7.1 l/100km (ovisno o modelu i izvedbi)
CO2 emisije: 164-186 g/km (ovisno o modelu i izvedbi)
Najsnažniji 4 cilindrični motor u ponudi, koji osigurava najviše performanse u svojoj kategoriji. Fleksibilnost, udobnost vožnje, produktivnost i bešuman rad, s dovoljno snage za sve uporabe.
Zapremina: 2999 ccm
Maks. snaga: 177 KS/130 kW pri 3500 okr.
Maks. okretni moment: 400 Nm pri 1400 okr.
– Elektronički kontrolirano Common Rail MultiJet II direktno ubrizgavanje s turbo punjačem promjenjive geometrije i međuhladnjakom.
– Klipovi s kanalom za hlađenje za više vrijednosti okretnog momenta.
– Niske emisije: sustav s EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom i DC motorom za djelomično kruženje ispušnih plinova.
– 6-stupanjski ručni mjenjač. Također dostupan s Comfort-Matic robotiziranim mjenjačem
– Intervali redovitog održavanja od 48.000 km
Maks. brzina: 165-171 km/h (ovisno o modelu i izvedbi)
NEDC potrošnja: 7.7-8.9 l/100km (ovisno o modelu i izvedbi)
CO2 emisije: 203-236 g/km (ovisno o modelu i izvedbi)
Niska potrošnja i smanjeni troškovi uporabe
Najniža potrošnja u svojoj klasi
Indikator promjene stupnjeva
Sugerira kada promijeniti stupanj prijenosa za optimalnu uporabu motora, osiguravajući trenutne uštede u smislu troškova.
START&STOP
Uređaj koji automatski gasi motor kada se vozilo u potpunosti zaustavi i mjenjač se prebaci u neutralni položaj.
Sve funkcije koje jamče udobnost i sigurnost u vozilu ostaju aktivne (klimatizacija, radio, brisači vjetrobrana). Dostupno uz MultiJet 130 i 150 KS motore.
COMFORT-MATIC MJENJAČ
Učinkovitost ručnog i udobnost automatskog mjenjača
Automatski robotizirani mjenjač sa 6 stupnjeva i položajem za vožnju u nazad.
Možete uživati u 3 režima rada:
*Dostupno u kombinaciji s 130 MultiJet, 150 MultiJet i 180 MultiJet motorima.
Manji rizik od oštećenja znači više ušteđenog vremena i novca
Ducato je projektiran da minimizira rizik od oštećenja i poveća vašu produktivnost.