UČINKOVITOST

Među najnižim troškovima uporabe u svojoj kategoriji

Najveći izazov svakog posla leži u rezanju troškova, maksimaliziranju rezultata i neugrožavanju kvalitete. Zbog toga, novi Ducato je projektiran da zajamči fleksibilnost, visoku nosivost i maksimalnu učinkovitost.

  • Zahvaljujući mnoštvu značajki, kapacitet i praktičnost su dodatno poboljšani.
  • Stražnja vrata su tako projektirana da se može iskoristiti svaki dostupan kvadratni centimetar prostora, dok se bočna vrata otvaraju ekstremno lako.
  • Unutra, niz rješenja jamči vrhunsku raznovrsnost.
  • Prostor u prtljažniku je u vrhu klase: zahvaljujući optimiziranoj udaljenosti između lukova kotača, nudi široki i pravilan oblik, projektiran da također primi police, platforme ili pregrade koji se mogu ugraditi ekstremno lako i sigurno.

 

EURO 5 MOTORI

Isplativiji, više ekološki prihvatljivi i s boljim performansama

Ducato je dostupan sa 4 Euro 5+ motora i izvedbama sa snagom od 115, 130, 150 i 180 KS, kako bi uvijek bili sigurni u performanse koje najbolje odgovaraju vašim transportnim potrebama.
 
 
MultiJet II
Ovo je nova generacija MultiJet motora: inovativni sustav dovoda goriva s bržim ubrizgavačima, sposobnima za višestruka ubrizgavanja u nizu – do 8 po ciklusu – optimizirajući izgaranje za

  • postizanje veće snage i smanjenje štetnih emisija na minimum
  • nižu razinu buke.

Ovi motori su također lakši, s optimiziranim kapacitetom, zahvaljujući:

  • jednostavnijoj konstrukciji
  • optimiziranim komponentama.

Dostupni u izvedbama sa snagom od 115, 130 i 150 KS.

115 MultiJet Euro 5

115 MultiJet Euro 5

Najviše ekonomična i ekološka opcija: savršen za transport lake i teže robe, za srednje gradske i izvangradske vožnje.

Zapremina: 1956 ccm
Maks. snaga: 115 KS/85 kW pri 3700 okr.
Maks. okretni moment: 280 Nm pri 1500 okr.

– Elektronički kontrolirano Common Rail MultiJet II direktno ubrizgavanje goriva s turbo punjačem i međuhladnjakom.
– Klipovi s kanalom za hlađenje za više vrijednosti okretnog momenta.
Lagan i ekonomičan: samo 180 kg, za zajamčeno nižu potrošnju goriva i veći kapacitet.
– 5-stupanjski ručni mjenjač.
Intervali redovitog održavanja od 48.000 km.

Maks. brzina: 140-150 km/h (ovisno o modelu i izvedbi)
NEDC potrošnja: 6.3 -6.8 l/km (ovisno o modelu i izvedbi)
CO2 emisije: 165 – 179 g/km (ovisno o modelu i izvedbi)

130 MultiJet Euro 5

130 MultiJet Euro 5

Fleksibilnost, lakoća vožnje i optimalno ubrzanje, čak i pri težem opterećenju: idealni motor za miješanu uporabu u svim uvjetima.

Zapremina: 2287 ccm
Maks. snaga: 130 KS/96 kW pri 3600 okr.
Maks. okretni moment: 320 Nm pri 1800 okr.

– Elektronički kontrolirano Common Rail MultiJet II direktno ubrizgavanje goriva s turbo punjačem i međuhladnjakom.
– Klipovi s kanalom za hlađenje za više vrijednosti okretnog momenta.
– Na zahtjev dostupan sa Start&Stop sustavom.
Niži troškovi uporabe, izvrsne performanse i produktivnost
Niske emisije: sustav s EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom i DC motorom za djelomično kruženje ispušnih plinova.
– 6-stupanjski ručni mjenjač.  Također dostupan s Comfort-Matic robotiziranim mjenjačem
Intervali redovitog održavanja od 48.000 km.

Maks. brzina: 145-155 km/h (ovisno o modelu i izvedbi)
NEDC potrošnja: 5.8 – 7.1 l/100km (ovisno o modelu i izvedbi)
CO2 emisije: 153-186 g/km (ovisno o modelu i izvedbi)

150 MultiJet Euro 5

150 MultiJet Euro 5

Više snage i okretnog momenta za trenutni odziv i iznenađujuće performanse, nudi optimalnu ravnotežu snage i potrošnje goriva, zajedno sa smanjenim emisijama.

Zapremina: 2287 ccm
Maks. snaga: 148 KS/109 kW pri 3600 okr.
Maks. okretni moment: 350 Nm pri 1500 okr.

– Elektronički kontrolirano Common Rail MultiJet II direktno ubrizgavanje s turbo punjačem promjenjive geometrije i međuhladnjakom.
– Klipovi s kanalom za hlađenje za više vrijednosti okretnog momenta.
– Na zahtjev dostupan sa Start&Stop sustavom.
Niske emisije: sustav s EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom i DC motorom za djelomično kruženje ispušnih plinova
– 6-stupanjski ručni mjenjač. Također dostupan s Comfort-Matic robotiziranim mjenjačem.
Intervali redovitog održavanja od 48.000 km.

Maks. brzina: 152-162 km/h (ovisno o modelu i izvedbi)
NEDC potrošnja: 6.2 – 7.1 l/100km (ovisno o modelu i izvedbi)
CO2 emisije: 164-186 g/km (ovisno o modelu i izvedbi)

180 MultiJet Euro 5

180 MultiJet Euro 5

Najsnažniji 4 cilindrični motor u ponudi, koji osigurava najviše performanse u svojoj kategoriji. Fleksibilnost, udobnost vožnje, produktivnost i bešuman rad, s dovoljno snage za sve uporabe.

Zapremina: 2999 ccm
Maks. snaga: 177 KS/130 kW pri 3500 okr.
Maks. okretni moment: 400 Nm pri 1400 okr.

– Elektronički kontrolirano Common Rail MultiJet II direktno ubrizgavanje s turbo punjačem promjenjive geometrije i međuhladnjakom.
– Klipovi s kanalom za hlađenje za više vrijednosti okretnog momenta.
Niske emisije: sustav s EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom i DC motorom za djelomično kruženje ispušnih plinova.
– 6-stupanjski ručni mjenjač. Također dostupan s Comfort-Matic robotiziranim mjenjačem 
Intervali redovitog održavanja od 48.000 km

Maks. brzina: 165-171 km/h (ovisno o modelu i izvedbi)
NEDC potrošnja: 7.7-8.9 l/100km (ovisno o modelu i izvedbi)
CO2 emisije: 203-236 g/km (ovisno o modelu i izvedbi)

ISPLATIVOST

Niska potrošnja i smanjeni troškovi uporabe

POTROŠNJA

Najniža potrošnja u svojoj klasi

  • Samo 5,8 l/100 km kod 130 MultiJet Euro 5+ (kratki međuosovinski razmak, standardni krov u kombiniranom ciklusu), za rekordne uštede
  • -15% niža potrošnja u kombiniranom ciklusu sa Start&Stop sustavom
  • Servisni intervali od 48.000 km kod MultiJet II Euro 5+ motora
  • Cx – koeficijent otpora zraka – 0,31, jedan od najboljih u klasi za bolje performanse i nižu potrošnju goriva

 

Indikator promjene stupnjeva

Sugerira kada promijeniti stupanj prijenosa za optimalnu uporabu motora, osiguravajući trenutne uštede u smislu troškova.

 

START&STOP

Uređaj koji automatski gasi motor kada se vozilo u potpunosti zaustavi i mjenjač se prebaci u neutralni položaj.

Sve funkcije koje jamče udobnost i sigurnost u vozilu ostaju aktivne (klimatizacija, radio, brisači vjetrobrana). Dostupno uz MultiJet 130 i 150 KS motore.

 

COMFORT-MATIC MJENJAČ

Učinkovitost ručnog i udobnost automatskog mjenjača

Automatski robotizirani mjenjač sa 6 stupnjeva i položajem za vožnju u nazad.

  • Poboljšava performanse
  • Smanjuje potrošnju
  • Vožnja manje umara, pogotovo na putovanjima u gustom prometu
  • Sprečava neprikladne promjene stupnjeva
  • Tipka Up osigurava sigurniju vožnju ako je vozilo potpuno opterećeno i vozi se po teškom terenu

Možete uživati u 3 režima rada:

  • automatski za normalnu vožnju.
  • automatski Up za svladavanje uspona pod punim opterećenjem.
  • Ručni za potpuno prilagođenu vožnju.
  • kako bi se zajamčila maksimalna učinkovitost pod punim opterećenjem ili na uzbrdici, koristite UP tipku, koja optimizira prebacivanje stupnjeva i osigurava više potiska ili kočenja motorom ovisno o uvjetima.

*Dostupno u kombinaciji s 130 MultiJet, 150 MultiJet i 180 MultiJet motorima.

TROŠKOVI ODRŽAVANJA

TROŠKOVI ODRŽAVANJA

Manji rizik od oštećenja znači više ušteđenog vremena i novca
Ducato je projektiran da minimizira rizik od oštećenja i poveća vašu produktivnost.

  • Visoko postavljena svjetla: njihov povišeni položaj štiti ih od nehotičnih udaraca
  • Trodijelni branik: u slučaju bilo kakvog oštećenja individualni dijelovi mogu se lako zamijeniti, uz niže troškove popravka u usporedbi s jednodijelnim branikom.